تبلیغات


هر روز صدها مطالب خواندنی و سرگرمی و خبری از سراسر اینترنت فقط در بروفان

میگو سرخ شده را با کلم بروکلی امتحان کنید!


هر سه اینها باعث می شود غذا دیرتر در سیستم گوارش هضم شود و قند خون متعادل بماند و به صورت ناگهانی بالا نرود. متاسفانه بیشتر ما برای کاهش وزن فقط به مقدار غذاها نگاه می کنیم در حالی که مهم ترین چیز نوع غذا است.

مواد لازم:

5 فنجان گل بروکلییک قاشق غذا خوری پوسته رویی لیمویک قاشق غذا خوری آب لیمویک دوم قاشق چای خوری نمک680 گرم میگو پاک کرده و بدون پوستاسپری پخت یا مقداری روغن2 قاشق غذا خوری روغن زیتون اکسترا ویرجینیک چهارم قاشق چای خوری فلفل قرمز خرد شده
روش پخت:

فر را تا دمای 425 درجه فارنهایت ( 218 درجه سانتی گراد ) گرم کنید.

بروکلی را در آب جوش به مدت یک دقیقه بجوشانید. آب اضافی که بین گل های بروکلی است را بگیرید و سپس داخل آب سرد قرارشان دهید. پس از این مرحله دوباره آب ها را بگیرید.

یک و یک دوم قاشق چای خوری پوسته لیمو رنده شده، آب لیمو، یک چهارم قاشق چای خوری نمک و یک چهارم قاشق چای خوری فلفل سیاه را در یک کاسه متوسط ترکیب کنید.
میگوها را اضافه کنید: خوب هم بزنیدشان تا میگوها کاملا به مواد آغشته شوند. بروکلی و میگو را در یک سینی پخت که مقداری چربش کرده اید بچینید. به مدت 8 دقیقه در دمای 425 درجه فارنهایت ( 218 درجه سانتی گراد ) یا تا زمانی که میگوها مغز پخت شوند بپزید.

روغن، یک و یک دوم قاشق چای خوری باقی مانده از پوست لیموی رنده شده، یک چهارم قاشق چای خوری نمک، یک چهارم قاشق چای خوری فلفل سیاه و فلفل قرمز خورد شده را در یک کاسه بزرگ با هم ترکیب کنید. بروکلی ها را اضافه کنید، خوب تکان دهید تا ترکیب شوند.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

تبلیغات

جستجو های اخبار روز

جدیدترین اخبار

داغ ترین اخبار