تبلیغات


هر روز صدها مطالب خواندنی و سرگرمی و خبری از سراسر اینترنت فقط در بروفان

این 3 هنرپیشه مشهور هالیوودی چگونه به تناسب اندام رسیده اند؟

این 3 هنرپیشه مشهور هالیوودی چگونه به تناسب اندام رسیده اند؟

هنرپیشه ها همیشه زیر نظر دوربین خبرنگاران هستند. راز زیبایی و خوش استایل بودن آن ها همواره مورد توجه مردم است. در این مقاله قصد داریم در مورد راز تناسب اندام این افراد صحبت کنیم.

آنجلینا جولی چگونه به تناسب اندام رسیده است

یکی از مواردی که باعث تناسب اندام افراد می‌شود داشتن برنامه غذایی منظم و انجام فعالیت‌های ورزشی منظم است. آنجلینا جولی نیز از این قاعده مستثنی نیست.

برنامه تمرینی آنجلینا جولی در دوشنبه چیست؟

اسکات با دمبل ۱۵ تکرارانجام حرکت لانج از جلو ۱۵ تکرارانجام حرکت لانج از پهلو ۱۵ تکرارانجام حرکت تعادلی با توپ پیلاتس ۱۵ تکرارانجام حرکت نشر دمبل ۱۵ تکرارانجام حرکت سیم کش از جلو ۱۵ تکرارانجام حرکت جلو بازو هالتر ۱۵ تکرارانجام حرکت دراز و نشست ۱۵ تکرارهمچنین به مدت ۳۰ تا ۴۵ دقیقه حرکات کاردیو انجام می‌دهد.

برنامه تمرینی آنجلینا جولی در سه شنبه چیست؟

انجام حرکت پرس سینه دمبل ۱۵ تکرارانجام حرکت قفسه دمبل ۱۵ تکرارانجام حرکت سرشانه دمبل ۱۵ تکرارانجام حرکت دمبل از جانب ۱۵ تکرارانجام حرکت جلو بازو هالتر ۱۵ تکرارانجام حرکت پشت بازو هالتر خوابیده ۱۵ تکرارانجام حرکت دراز و نشست ۱۵ تکرارشنا رفتن با توپ پیلاتس ۵ تکرار

برنامه تمرینی آنجلینا جولی در چهارشنبه چیست؟

انجام حرکت اسکات از پشت ۱۵ تکرارانجام حرکت لانج برعکس ۱۵ تکرارانجام حرکتپلانک ۱۵ تکرارانجام حرکت کبریانجام حرکتشنا سوئدی ۱۵ تکرارانجام حرکات کاردیو به مدت ۳۰ تا ۴۵ دقیقه

آنجلینا جولی

برد پیت چگونه به تناسب اندام رسیده است

داشتن سیکس پک و اندام متناسب یکی از مهمترین ویژگی‌هایی است که او را از سایر هنرمندان هالیوود متمایز کرده است. برنامه بدنسازی برد پیت چگونه است؟

دوشنبه چه نوع ورزشی انجام می‌دهد؟

شنا سوئدی: این حرکت ۳ ست  هر بار ۲۵ تکرارپرس سینه هالتر: این حرکت ۳ ست  هر بار ۱۰ تکرارفلای دستگاه: این حرکت ۳ ست  هر بار ۱۰ تکراربالاسینه هالتر: این حرکت ۳ ست  هر بار ۱۰ تکرارفلای دمبل: این حرکت ۳ ست  هر بار ۱۰ تکرار

سه شنبه چه نوع ورزشی انجام می‌دهد؟

بارفیکس دست باز: ۳ ست و هر بار تا مرز خستگیسیم کش قایقی: این حرکت ۴ ست  هر بار ۱۰ تکرارزیر بغل سیم کش دست باز از پشت: این حرکت ۴ ست  هر بار ۱۰ تکرارزیر بغل تی بار هالتر: این حرکت ۴ ست  هر بار ۱۰ تکرار

چهارشنبه چه نوع ورزشی انجام می‌دهد؟

سرشانه دمبل ایستاده: این حرکت ۳ ست  هر بار ۱۰ تکرارنشر از جانب با دمبل: این حرکت ۳ ست  هر بار ۱۰ تکرارنشر از روبرو با دمبل: این حرکت ۳ ست  هر بار ۱۰ تکرار

 

اما واتسون چگونه به تناسب اندام رسیده است

اما واتسون یکی از هنرمندان هالیوودی است که خیلی سخت است اگر بخواهیم از او متنفر باشیم! او فعال در حوز‌ه‌های مختلف از جمله محیط زیست است.

صبحانه اما واتسون سرشار از پروتئین است

او عاشق غذاهای مکزیکی است و صبحانه خود را با تخم مرغ پخته و سس قارچ و سالسا آغاز می‌کند. در واقع پروتئین یک جز اساسی در یک رژیم غذایی سالم است. البته صبحانه انگلیسی، چیزی است که اما به آن علاقه مند است. این صبحانه سرشار از پروتئین است.

غذاهای فرآوری شده را نمی‌خورد

کنسروها، نان و سایر غذاهای فرآوری شده که باعث بروز مشکلات مختلفی از جمله چاقی نیز می‌شود را میل نمی‌کند و در مقابل به سراغ پروتئین، غلات، لوبیا و سایر چربی‌های غیر اشباع شده می‌رود.

کدام ورزش‌ها را انجام می‌دهد؟

اما واتسون یک مربی ورزشی شخص دارد. و تمرینات اما به ۳ بخش مهم تقسیم می‌شود که به صورت مستمر به انجام حرکات ورزشی مختلف می‌پردازد. او روزانه حداقل ۳۰ دقیقه فعالیت ورزشی سخت انجام می‌دهد.

توجه به عضلات پاتوجه به عضلات شکمکاردیو

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

تبلیغات لینکی

جدیدترین اخبار