تبلیغات


هر روز صدها مطالب خواندنی و سرگرمی و خبری از سراسر اینترنت فقط در بروفان

رژیم لاغری سریع دکتر آز برای کاهش وزن در 2 هفته

رژیم غذایی لاغری دکتر آز - برنامه 2 هفته ای کاهش وزن سریع دکتر آز

اگر به دنبال یک روش کاهش وزن سریع هستید ، برنامه 2 هفته ای کاهش وزن دکترآز را امتحان کنید. با مصرف غذاهای سالم مثل سبزیجاتی با قند پایین و مقادیر کمی پروتئین، می توانید اشتهای خود را کنترل کرده و به بدن خود شروعی تازه بدهید.

دکترمهمت آز (Mehmet Oz) معاون رئیس و استاد جراحی دانشگاه کلمبیا و رئیس موسسه قلب و عروق نیویورک است و به خاطر برنامه معروف تلویزیونی اش درباره سلامتی مشهور است ، برنامه دکتر آز، سه بار پیاپی برنده جایزه امی شده است

در این رژیم کلیه غذاها بصورت آماده موجود می باشند پس فقط با صرف هزینه و بدون کلی وقت گذاشتن در آشپزخانه می توانید به هدف خود برسید.

رژیم غذایی لاغری دکتر آز - BerrySmoothie

چیزهایی که می توانید بخورید صبحگاه: روز را با یک فنجان آب داغ و آب نصف لیمو شروع کنید اسموتی صبحانه چای سبز: ترجیحا ارگانیک پروتئین: بخشی از 170 گرم گوشت(مرغ ، بوقلمون یا ماهی)در روز کربوهیدرات: نصف فنجان برنج قهوه ای پخته شده ( در غیر اینصورت کربوهیدرات یا نشاسته مصرف نکنید) چربی : چربی های سالم با رعایت اعتدال ( مانند روغن زیتون و آووکادو) لبنیات: 1 فنجان ماست یونانی 2% چربی در روز ( در غیر اینصورت لبنیات را حذف کنید) سبزیجات : مصرف سبزیجات با قند اندک و سوپ سم زدا بدون محدودیت است . میان وعده : هوموس ، ترشی ها، دو مشت آجیل

رژیم غذایی لاغری دکتر آز - coffee-cropped

آنچه که نمی توانید بخورید

در ادامه شما را با لیستی از غذاها که باید در طول این دوره حذف کنید آشنا می کنیم:

گندم ( به جز ½ فنجان برنج قهوه ای که ذکر شد) شیرین کننده های مصنوعی ( شامل نوشابه رژیمی هم می شود) شکر سفید الکل کافئین ( فقط چای سبز) لبنیات(به استثنای ماست یونانی) ورزشهای اضافی حذف شود در فاصله 8 صبح تا 8 شب هیچ وعده غذایی مصرف نشود مقاله مرتبط: رژیم مایعات برای لاغری سایر کارهایی که باید انجام دهید:

در طول این دوره باید کلیه کارهای زیر را طبق برنامه و همه روزه انجام دهید:

صبح ها پروبیوتیک مصرف کنید.

مولتی ویتامین مصرف کنید ( ترجیحا 1/2 در صبح ، 1/2 در شب )

هر شب حمام سم زدا داشته باشید ( 2 فنجان نمک ایپسوم (Epsom salt) و 1 فنجان جوش شیرین را در وان حمام حل کنید)
هرچقدر که دلتان می خواهد سبزیجات با قند اندک میل کنید.

در این برنامه مصرف سبزیجات کم قند آزاد است .مصرف آنها نه تنها باعث می شود احساس سیری داشته باشید بلکه کمک به سوزاندن چربی های اضافه بدن می کنند. زمانی که شما به جای غذاهای قندی و نشاسته دار از سبزیجات کم قند استفاده می کنید ، بدن می تواند ذخایر گلیکوژن خود را مصرف کرده و در نهایت شروع به سوزاندن چربی نماید.

لیست سبزیجات با قند پایین: کدو مسما گوجه فرنگی سبزی سالاد کلم تربچه نخودفرنگی فلفل دلمه ای کدوسبز شاهی آبی اسفناج آرتیشو مارچوبه ساقه بامبو جوانه ماش بروکلی کلم پیچ خیار گل کلم پیاز قارچ دانه ها برگهای سبزیجات بادمجان

رژیم غذایی لاغری دکتر آز - Lo-GiVeggies-720

لیستی که باید تهیه کنید:

با این لیست خرید خود را راحت و در کوتاهترین زمان ممکن انجام دهید.

پودر پروتئین برنج (28 قاشق غذاخوری) ¾ و1 فنجان دانه کتان ریز ½ و 3 فنجان برنج قهوه ای یک بطری روغن زیتون سرکه بالزامیک ( یا هر سرکه دلخواه) برای روی سالاد چای سبز نمک ایپسوم جوش شیرین

رژیم غذایی لاغری دکتر آز - Diet-Shopping-List

لیست خرید: 4 عدد لیمو 4عددموز 56 اونس توت( 1.5 کیلو) 2 لیتر شیر بادام وانیلی بدون قند 4 عدد آووکادو 7 عدد( هر کدام170 گرم) ماست ساده یونانی 2% چربی 600 گرم مرغ، بوقلمون یا ماهی مواد لازم برای تهیه سوپ سم زدای سبزیجات: 4 عدد پیاز بزرگ 4 فنجان کدوحلوایی درشت خرد شده 2 فنجان کلم 8 حبه سیر درسته 4 فنجان سبزیجات ریشه ای ( مثل: شلغم , هویج و..) 8 فنجان سبزی خرد شده ( مثل: کلم پیچ، جعفری، برگ چغندر، قاصدک) 8 عدد هویج 8 ساقه کرفس زنجبیل خشک شده نمک دریایی برای چاشنی غذا

از این مواد برای اسموتی صبحانه و سوپ سبزیجات استفاده کنید. دستور تهیه این غذاها را روی یخچال بچسبانید تا یادتان باشد که چه چیزهایی را باید در طول این دو هفته رعایت کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

تبلیغات

جدیدترین اخبار

داغ ترین اخبار