تبلیغات


هر روز صدها مطالب خواندنی و سرگرمی و خبری از سراسر اینترنت فقط در بروفان

طرز تهیه فلفل دلمه‌ای شکم پر

شما می‌توانید درون فلفل‌های دلمه‌ای را با کینوا و لوبیای سیاه پر کنید و از آن به عنوان یک غذای سرشار از پروتئین گیاهی استفاده کنید. این غذا می‌تواند برای گیاهخواران بسیار خوشمزه و لذیذ باشد . اگر دوست داشته باشید می‌توانید از پنیر پیتزا نیز استفاده کنید .

زمان آماده سازی: کمتر از 30 دقیقه

برای 5 نفر

مواد لازم: 5 عدد فلفل دلمه‌ای ( درون فلفل دلمه‌ای باید خالی شود).½ پیمانه کینوا1 پیمانه آب سبزیجات کم سدیم1 و ½ پیمانه ذرت1و ½ پیمانه لوبیای سیاه1 پیمانه گوجه فرنگی گیلاسی خرد شده½ پیمانه پیاز قرمز خرد شده1 عدد هالاپینیو ( دانه‌های آن باید گرفته شود و به صورت نازک برش بخورد)½ پیمانه سالسا¼ پیمانه گشنیز و یا جعفری خرد شده¾ قاقش چایخوری زیره سبز1 حبه سیر درشت و خرد شدهارزش تغذیه‌ای: 226 کالری9 گرم پروتئین42 گرم کربو هیدرات11 گرم فیبر11 گرم شکر1039 میلی گرم سدیم3 گرم چربی1 گرم چربی اشباعدستور تهیه:

1.فر را با دمای 350 درجه از قبل گرم کنید .

2.فلفل‌ها را در یک ظرف قرار دهید و به مدت 10 دقیقه در درون فر بپزید .

3.در همین حال،کینوا را در آب سبزیجات به مدت 8 الی 10 دقیقه بپزید . سپس آن را به یک کاسه‌ی بزرگ انتقال دهید .

4.حالا ذرت، لوبیا، گوجه فرنگی، پیاز، هالاپینیو ، سالسا، گشنیز و زیره سبز را به کاسه اضافه کنید .آن‌ها را با هم ترکیب کنید .

5.یک ماهیتابه‌ی نچسب را به مدت 1 دقیقه روی حرارت متوسط گرم کنید . سیر را به آن اضافه کنید و به مدت 1 دقیقه به صورت خشک حرارت دهید . محتوای کاسه را درون ماهیتابه بریزید و به مدت 30 دقیقه هم بزنید . ( پیاز و گوجه فرنگی باید نرم شود )

6.بعد از پخته شدن فلفل‌ها، درون آن را با مخلوط حاصل پر کنید . درب فلفل‌ها را قرار دهید و آن را به مدت 10 دقیقه در فر بپزید . اگر دوست داشتید می‌توانید کمی پنیر پیتزا به آن اضافه کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

تبلیغات

جدیدترین اخبار

داغ ترین اخبار